Świat należy do odważnych, dlatego chętnie pomożemy Ci rozwinąć skrzydła! Jeśli marzysz o własnej firmie, ale jednocześnie boisz się, że nie uda Ci się pozyskać Klientów, to idealnym rozwiązaniem jest franczyza salonu fryzjerskiego. Z naszą pomocą założysz swój własny biznes i to pod szyldem znanej i prestiżowej marki, jaką jest Berendowicz&Kublin.
B&K to spółka zarządzająca sieciami salonów damskich Berendowicz&Kublin oraz salonów barberskich The Barber’s Knife. Modelem spółki są salony własne oraz franczyzowe. Spółka działa na rynku od 20 lat.
Salony Berendowicz&Kublin mają ukształtowaną renomę i mnóstwo zadowolonych Klientów w całej Polsce, dlatego prowadzenie salonu fryzjerskiego lub barbershopu pod naszą marką przyniesie Ci wiele korzyści.
W 2025 roku marka B&K liczy 7 salonów, w tym 1 salon franczyzowy i 6 salonów własnych. Salony B&K wyróżniają się niepowtarzalną aranżacją: komfortowe fotele, estetyczne meble, przestrzeń SPA – to charakterystyczne elementy salonu.
Obecnie jedną z podstawowych zasad jest ciągłe obserwowanie zmian, jakie dokonują się w branży fryzjerskiej w Polsce i na świecie. Pozwala to na stały rozwój, a w połączeniu z indywidualnością i kreatywnością daje możliwość pozostania zawsze o krok przed innymi.
Preferujemy, aby salon znajdował się na prestiżowych osiedlach, przy ulicach z dużym natężeniem ruchu pieszych. Zalecana wielkość lokalu to od 50 m² do maksymalnie 70 m². Taki metraż pozwoli na przygotowanie około 4-6 stanowisk fryzjerskich, niewielkiej poczekalni, recepcji, pomieszczenia socjalnego oraz toalety.
Umowa franczyzowa jest zawierana na 5 lat z możliwością przedłużenia.
Franczyzobiorca otrzymuje uprawnienia do korzystania z nazwy handlowej Franczyzodawcy, jego znaku towarowego, metod prowadzenia działalności, wiedzy technicznej, metod zarządzania, a także do korzystania ze stałej pomocy handlowej, technicznej oraz szkoleń. W zamian Franczyzobiorca zobowiązany jest do określonych świadczeń finansowych:
Usługi świadczone przez Franczyzobiorcę mogą być wykonywane wyłącznie w oparciu o produkty kosmetyczne wskazane przez Franczyzodawcę. Aktualnie są to produkty zakupione od Henkel Polska Sp. z o.o.
Franczyzobiorca w związku z zakupem uprawniony jest do korzystania z ulgi handlowej:
Podpisując umowę franczyzową, Franczyzobiorca staje się częścią prężnie działającej sieci zbudowanej na wieloletnich doświadczeniach i otrzymuje niezbędną wiedzę gwarantującą odniesienie sukcesu.
Koszt inwestycji – około 200 000 zł w zależności od wielkości lokalu i jego stanu technicznego, w tej kwocie wliczone jest zatowarowanie salonu w produkty Schwarzkopf.
SALONY FRYZJERSKIE:
PAULINA LASKOWSKA
Manager Generalny
warszawa@berendowicz-kublin.pl
+48 698 121 686
KATARZYNA GLINKA
Manager Generalny
akademia@berendowicz-kublin.pl
+48 604 454 556
AKADEMIA SZKOLENIOWA:
EDYTA DUCKA
Manager Generalny
rozliczenia@berendowicz-kublin.pl
+48 534 633 400
MAGDA WOŁOSZYŃSKA
Manager ds. szkoleń
szkolenia@berendowicz-kublin.pl
+48 (32) 206 48 70 wew. 202
+48 600 892 736