Regulamin programu lojalnościowego Berendowicz&Kublin
Regulamin
Programu
Lojalnościowego
B&K
§1 Definicje
Program lojalnościowy (Program) – program stworzony przez Organizatora, w którym Uczestnicy otrzymują 1 punkt od Organizatora za każde 10 zł wydane w salonach fryzjerskich Organizatora na usługi fryzjerskie,
Organizator – Berendowicz&Kublin spółka akcyjna z siedzibą w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 14/1, kod poczt. 40-035, wpisanej do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000435395, posiadająca numer NIP 6342812572 oraz witrynę internetową pod adresem www.berendowicz-kublin.pl,
Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych realizująca usługę fryzjerską w salonach fryzjerskich Organizatora,
Regulamin – niniejszy regulamin programu lojalnościowego.
§2 Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady przystąpienia Uczestnika do Programu oraz prawa i obowiązki związane z uczestnictwem w Programie lojalnościowym, w tym zasady przyznawania punktów za wykonywane usługi fryzjerskie w salonach fryzjerskich Organizatora oraz zasady wymiany punktów na nagrody.
Organizatorem i administratorem danych osobowych Uczestników Programu jest Berendowicz&Kublin spółka akcyjna z siedzibą w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 14/1, kod poczt. 40-035, wpisanej do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000435395, posiadająca numer NIP 6342812572 oraz witrynę internetową pod adresem www.berendowicz-kublin.pl.
Komunikacja Organizatora z Uczestnikami prowadzona będzie za pośrednictwem strony internetowej Organizatora lub poczty elektronicznej, chyba że inaczej wynika z treści Regulaminu.
Organizator może porozumiewać się z Uczestnikiem a Uczestnik z Organizatorem poprzez wysyłanie wiadomości elektronicznych na adres k.knera@berendowicz-kublin.pl.
§3 Uczestnictwo w Programie
Uczestnikami w Programie są osoby fizyczne, które zamówią, zrealizują i rozliczą usługę fryzjerską w salonie fryzjerskim Organizatora.
Uczestnictwo w programie jest bezpłatne.
§4 Przyznawanie punktów
Każdemu Uczestnikowi, który zamówi, zrealizuje i rozliczy usługę fryzjerską w salonie fryzjerskim Organizatora zostanie przyznany 1 punkt za każde wydane pełne 10 złotych. Punkty nie będą przyznawane za zakupione przez Uczestnika produkty fryzjerskie i kosmetyczne.
Punkty są przyznawane Uczestnikowi automatycznie w momencie zapłaty przez Uczestnika za usługę fryzjerską.
Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze. Punkty nie się pieniądzem elektronicznym.
Punkty mają charakter osobisty i nie podlegają przenoszeniu na osoby trzecie.
§5 Wymiana punktów na nagrody
Przyznane przez Organizatora punkty Uczestnik może wymienić na nagrody.
Na dzień 01.10.2020 nagrodami dla kobiet w Programie są:
mini produkt o wartości 50 punktów,
usługa modelowania damskiego o wartości 100 punktów,
usługa pielęgnacji Fibre Clinix o wartości 150 punktów,
50 % rabatu na usługę strzyżenie damskie o wartości 200 punków.
Na dzień 01.10.2020 nagrodami dla mężczyzn w Programie są:
mini produkt Combo o wartości 50 punktów,
20% rabatu na usługę COMBO o wartości 100 punktów,
usługa strzyżenia dla mężczyzn o wartości 150 punktów,
produkt do stylizacji dla mężczyzn o wartości 200 punktów.
Punkty wymieniane są zgodnie z kolejnością ich uzyskania w Programie tzn. punkty uzyskane wcześniej są wymieniane w pierwszej kolejności.
Realizacja punktów tj. ich wymiana na nagrodę jest możliwa tylko w przypadku, gdy Uczestnik dysponuje wystarczającą ilością punktów. Uzupełnienie różnicy pomiędzy liczbą punktów, którymi dysponuje Uczestnik a wartością wybranej nagrody wyrażoną w punktach przez dopłatę odpowiedniej kwoty pieniężnej jest niemożliwe.
Wymiana punktów na nagrody następuje poprzez odjęcie wartości nagrody wybranej przez Uczestnika wyrażonej w punktach od ilości punktów zgromadzonych przez Uczestnika.
§6 Wygaśnięcie punktów
Jeżeli nie postanowiono inaczej, punkty wygasają po upływie 24 miesięcy od daty ich przyznania, jeżeli nie zostały w tym czasie wymienione na nagrody zgodnie z zasadami Programu.
§7 Zmiana warunków uczestnictwa
Niniejszy regulamin może zostać zmieniony o czym Uczestnicy zostaną powiadomieni poprzez publiczne ogłoszenie na stronie internetowej Organizatora z wyprzedzeniem wynoszącym 30 dni. Każdy z uczestników ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Programie.
§8 Zakończenie Programu
Organizator może zawiesić lub zakończyć Program. O takiej decyzji Uczestnicy zostaną powiadomieni, przynajmniej 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu. Informacja ta zostanie przekazana publicznie na stronie internetowej Organizatora.
W przypadku zakończenia Programu, Uczestnicy mogą wymieniać punkty na nagrody w terminie określonym w informacji o zakończeniu Programu. Po upływie tego terminu wymiana punktów nie będzie możliwa.
§9 Reklamacje
Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu należy zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: ul. Plebiscytowa 14/1, 40-035 Katowice lub elektronicznie poprzez wysłanie wiadomości email na adres k.knera@berendowicz-kublin.pl. Organizator rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Uczestnik może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” lub na stronie internetowej innego właściwego organu do spraw ochrony konsumentów.
§10
Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikają z Regulaminu, właściwe jest prawo polskie.